شناخت وهابیت

...پایگاهی جهت شناخت فرقه ضاله ی وهابیت

شناخت وهابیت

...پایگاهی جهت شناخت فرقه ضاله ی وهابیت

**فرزندان ایران، آزاد شدند**

جمعه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۲۲ ب.ظ


یک مقام آگاه امنیتی از تحویل مرزبانان ربوده‌شده به مقام‌های ایرانی در پاکستان خبر داد.

این مقام آگاه امنیتی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به خبر آزادی مرزبانان ربوده شده در سراوان گفت:‌ این سرباز‌ان ساعاتی قبل از سوی گروهک تروریستی موسوم به جیش‌العدل تحویل مقامات ایرانی حاضر در پاکستان شدند.

همچنین یک مقام آگاه در گفت‌و‌گو با تسنیم، از تحویل مرزبانان ربوده شده ایرانی به مقام‌های پاکستانی در در داخل خاک پاکستان خبر داد و گفت: براین اساس مرزبانان ربوده شده از کنترل تروریست‌ها خارج و تحویل مقامات پاکستانی و برخی شخصیت‌های اهل سنت شده‌اند اما هنوز وارد خاک کشورمان نشده‌اند.

وی افزود: تلاش‌ها از یک هفته پیش صورت گرفته بود و هم‌اکنون مرزبانان ایرانی تا ساعاتی دیگر وارد مرز کشورمان خواهند شد.

در همین حال اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم درباره آخرین اخبار از آزادی مرزبانان ربوده شده ایرانی گفت: مرزبانان ربوده شده ایرانی امروز به رابط جمهوری اسلامی ایران در پاکستان تحویل شده‌اند اما هنوز وارد کشور نشده‌اند.

رامین حضرتی، سجاد زاهانی، جمشید دانایی فر، محمد نظامی و جمشید تیموری، 5 مرزبانان ایرانی بودند که توسط گروهک تروریستی جیش‌العدال ربوده شده بودند که از این بین، طبق برخی اخبار گفته می‌شود آقای جمشید دانایی‌ فر توسط این گروه تروریستی به شهادت رسیده است.

وی در ادامه گفت: تعداد افراد تحویل داده شده به رابط جمهوری اسلامی 4 مرزبان است.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۱/۱۵
  • ۱۲۶ نمایش
  • مدیر

نظرات (۱)

sedar4.blog.ir
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی