شناخت وهابیت

...پایگاهی جهت شناخت فرقه ضاله ی وهابیت

شناخت وهابیت

...پایگاهی جهت شناخت فرقه ضاله ی وهابیت

خشم سخنگوی النصره از تروریست ها

سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۰۱:۴۵ ب.ظ
جبهه النصره پس از تسلط کامل ارتش سوریه بر شهر راهبردی یبرود شدیدترین هجوم خود بر گردان های مخالف حکومت سوریه در این شهر را بروز داد و آنها را کافر، مرتد و تجار خواند. 

سخنگوی جبهه النصره "عبدالله عزام الشامی" در توئیت های خود گردان های دیگر را خیانت کار و کافر خواند و افزود: شب قبل همه سرکردگان و فرماندهان گردان های مختلف با هم نشستی داشته و تصمیم گرفتند از یبرود عقب نشینی کنند. آیا با این اقدام فروش یبرود تمام شد؟! 

وی در ادامه اظهارت خود مدعی شد یبرود سقوط نکرد بلکه تقدیم ارتش و حزب الله شد و گردان های موجود در آن هنگام فرار خبر سقوط یبرود را همه جا پخش کردند تا فرارشان را در مقابل رسانه ها و حامیان مالی توجیه کنند. 

وی افزود: زمانی که تپه های عقبه یبرود سقوط کرد تمام گروه های مسلح پا به فرار گذاشتند و فقط عده کمی ایستادند. نکته خجالت آور این است که آنها نه تنها از تحویل دادن موقعیت ها شرم نکردند بلکه در حالی که هنوز عده ای از ما در یبرود بودیم اعلام کردند یبرود سقوط کرد!!!
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۲/۱۲/۲۷
  • ۱۵۵ نمایش
  • مدیر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی